directsale

Vraag uw retour aan

Zoek uw bestelling op om uw retour aan te vragen. LET OP! Zakelijke bestellingen kunnen niet geretourneerd worden.

Na de retouraanvraag ontvangt u binnen 24 uur een retourverzendlabel per mail (controleer ook uw spam folder). Heeft u geen mail ontvangen? Dan kunt het retourverzendlabel ook na 24 uur hier downloaden door nogmaals uw gegevens in te vullen.

Waar vind ik dit?

Veelgestelde vragen

Wat houdt het retourrecht in?
Het retourrecht bestaat om u het product te laten bekijken zoals u dat ook in een winkel kunt doen. Dit betekent dat u het product dus niet kunt gebruiken.
Ik heb mijn product ontvangen, maar het is defect. Wat nu?
Dat is natuurlijk erg vervelend! Meld dit dan binnen 48 uur aan ons. Hierna zal een defect product onder de normale garantie vallen.
Hoelang is de retourtermijn voor mijn product?
Bent u niet blij met de aankoop? Dan heeft u een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag van aflevering aan u of uw buren.
Hoelang heb ik om het pakket retour te sturen?
U ontvangt van ons een retourlabel waarna u 14 dagen heeft om het pakket naar ons terug te sturen.
Moet ik betalen voor het retourneren?
Nee, u ontvangt van ons een retourlabel. Die kunt u op de doos plakken en gratis afgeven bij een PostNL locatie.
Wanneer heb ik mijn geld terug?
Nadat het pakket bij ons is aangekomen en gecontroleerd, ronden we de retour binnen 5 werkdagen af. Dat wil zeggen dat we het geld dan ook aan u terugstorten. We doen dit op de door u gebruikte betaalmethode en betaalrekening. Het is dan afhankelijk van de bank en betaalmethode hoe snel het geld op uw rekening staat.
Hoe retourneer ik mijn producten?
Retourneer het product in de originele en onbeschadigde doos. Stop hier ook alle accessoires en boekjes in die zijn meegeleverd. Zorg ervoor dat de u het product goed verpakt. Gebruik bijvoorbeeld luchtkussentjes en een doos waar u het product in kunt doen.
Welke producten mag ik niet retourneren?
Er is een aantal producten die niet geretourneerd kan worden:
  1. Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken.
    Voorbeelden hiervan zijn oordopjes, hoofdtelefoons, smartwatches, horloges, scheermesjes, stijltangen, tondeuses, koffiezetapparaten en tosti-ijzers.
  2. Maatwerkproducten. Producten die speciaal voor u zijn aangevraagd of gemaakt.
    Een voorbeeld hiervan is een Apple MacBook met een toetsenborduitvoering die niet standaard wordt geleverd door Apple.
  3. Producten die eenmalig te gebruiken zijn en waarvan de verzegeling is verbroken.
    Een voorbeeld hiervan is een screenprotector.
Wie controleert mijn retour?
Al onze producten die retour worden gestuurd, worden gecontroleerd door een onafhankelijke en externe partner.
Ik ben een zakelijke klant, mag ik mijn product retourneren?
Dit is helaas niet mogelijk. Het herroepingsrecht is een consumentenrecht en geldt derhalve niet voor zakelijke klanten.
Krijg ik het volledige aankoopbedrag terug?

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product. Anders bepalen we aan de hand van de staat van je product wat de waardevermindering is.

Onze retourzendingen worden gecontroleerd door een externe en onafhankelijke partij. Deze partij beoordeelt je retourzending op volledigheid van de verpakking, aanwezigheid van accessoires etc. Daarnaast wordt de werking van het artikel gecontroleerd, wordt er nagekeken of het artikel niet in gebruik genomen is en of de serienummers overeenkomen met het artikel dat geleverd is. Dit resulteert in een bepaalde grading. Deze grading kan op verzoek worden beargumenteerd.

Bij een A of B grading ontvang je 100% van het aankoopbedrag terug.
Bij een C grading ontvang je 75% van het aankoopbedrag terug.

Heb je een defect? Vul dan het formulier in op onze website.